keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Take a knive, Cut a slice of my beautiful plastic life!

My Plastic Life
...Sucks right now.


En jaksanut eilen kirjoitella, joten kirjoitan nyt vaikka ensimmäiseksi eilisestä C:
Olisi tehnyt mieli jäädä kotiin nukkumaan, mutta piti mennä kouluun... Ei olis yhtään huvittanut! Eiliset kässän tunnit oli kivoi C: (Joo oon kässäs asdfgh.) Ihihi. 

Jenna otti must ny videooki ku mä lävistän mun lankakerää mu puikolla <3 Ah C: 


Asdfghjkl oon ihana ;) 

Nyt selitän tosta otsikosta, että miks se on tommonen C: 

Tyypit sanoo mulle, että oon heille nii vitun tärkee, (ja sattumoisin mun siskokin on suurimman osan frendi) Mun frendeille ja siskolle tulee riitaa, jolloin mä en tiedä kenen puolelle meen. Valitsin mun siskon, koska en vois elää ilman sitä, ilman yhtä ystävää voin jos pystyn unohtamaan hänet.

Kaverini suuttui mulle siitä, muiden mielestä tein oikein.
Onpas ristiriitaist :x 
Tehty mikä tehty. Ei voi mitään tapahtuneelle.

LOVE SUCKS

You used to tell me,
You'll never leave me alone.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti